fredag 5 augusti 2011

Hem från jobbet

Ett vått och regnit pass hem från jobbet, hade planerat att köra 70/20 i block om 10st hela vägen hem med ca 3min vila mellan blocken, men väder och trafik störde så de blev inte helt perfekt men de är bra att köra sådana pass oxå tror jag!! Hyffsat trött blev jag iaf!!37km, 60min. Nu är de helg och då vet man aldrig hur de blir med träningen när man är familje far! Kanske blir de något långpass eller så blir de något kortare och hårdare!! Den som lever får se!!

2 kommentarer:

  1. Hej. Kul att du tagit blogginitiativ. Du kör fortfarande hårt o målmedvetet ser jag. Inspirerande. Riktigt bra tempo. Kommer du till Hindås nästa helg. Med lite simmtäning skulle det gå bra;) Riktigt kul att läsa o hälsa familjen. Kramar Andreas Smedman

    SvaraRadera
  2. Nja någon resa till Hindås är inte planerad, åker till Sälen för att köra MTB vasan till helgen! Och de där med att simma är nog kört för min del!! Hörs då /Fredrik

    SvaraRadera