måndag 30 januari 2012

Vad har hänt sen sist!?

Långt mellan uppdateringarna nu igen. Men jag lever iaf! Hur gick de då med träningsupplägget för de närmaste dagarna efter jag kom hem från Sälen då!?! Tanken var ju löpning Torsdag kväll, backintervaller på cykel Fredag och 3 h distans på lördag... de gick rätt bra, men på torsdag efter hemresan fanns de ingen energi över till träning, så jag börja med backintervaller hemma i råda backen på fredag efter lunch, lördag fm blev de 3h20min distans med Johannes och Karl, vi åkte runt svalnäs, ut till Tun, ner till Järpås och sen snedda över till Örslösa igen, och ungefär i Örslösa så vägga jag igen! FAN! Men de är gött att känna att man lever! Men kroppen återhämtar sig rätt snabbt så efter lite mat i kroppen åkte jag och Johannes ut i skogen till mitt "hemliga" vedföråd och fyllde våra bilar med massa ved! Och eftersom de inte blev någon löpning i torsdags så fick de ju bli ett löppass på söndagen!Så alla pass genomförda! Sen av bara farten körde jag ett TC på måndag och 1.5h tim distans på snötäckta isiga vägar. Onsdag fick bli till vilodag. Torsdag körde jag och PB ett gött löppass i skogen och i lördagsmorse avsluta jag träningsveckan med ännu ett löppass, denna gång på cykelstigar upp till stenhammar och ner längst nya standpromenaden och hem. 60min, 13km. Idag måndag ska jag åka till skövde för att möta upp Johannes och kör ett TC pass ihop med honom!! De kommer nog inte bli nått jobbigt!! Kram på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar