onsdag 21 september 2011

Cykelvasan 2012

Idag öppna anmälan till cykelvasan 2012! Iår har de höjt max antalet på
startande i långa loppet från 6000 till 9000 cyklister! Men jag tror man får vara ganska snabb med sin anmälan ändå om man vill vara säker på en plats!
Ska man starta i starled ett så ska man ha åkt årets cykelvasa på 3:05:00 eller snabbare! Eller så har man åkt finnmarksturen eller bockstensturen och vart mindre än 10% efter segraren. Annars får man seeda sig på något långlopp kommande säsong och då vara max 10% efter segraren! Hur många i team Evalds MTB 29:er har tänkt att köra?? Jag känner nog att jag har lite mer att hämta så jag tänker köra nästa år oxå!! Och då givetvis på min Specialized Hardtail 29:er! Som jag anser vara den perfekt cykelvasa cykel! Så ni som ännu inte skaffat er en 29:er och har tänkt att åka cykelvasan, beställ er nya MTB på Evaldsmtb.se!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar